7.9.10

SAĞLIK İÇİN NOTLAR-DERLEMELER



















Bademcikleriniz şiştiği zaman (şiş olmadığında uygulamayın) Bildiğiniz beyaz ya da kara turp'u rendeleyin,bir tülbentin üzerine koyun,dıştan bademciklerinizin üzerine sarın...3 dakika sonra yakmaya başlayacaktır.Boğazınız yanmaya başladığında 10-15 saniye bekleyip, sardığınız turp u alın...Bademcikleriniz kısa sürede iyileşecek,bir daha bu sorunu yaşamayacaksınız...
Not: bu pratik denenmiş olup deneyen kişilerin tamamında etkili olmuştur...
Sağlıklı günler dilerim...

DEMİR SUYU VE ŞİFASI;
''Çelik kızdırılarak 5-10 defa suda söndürülecek ve bu suyun her 100 gramına 1 er gr günlük ilave edilerek 1/4 kalana kadar kaynatılacaktır.Bu sudan her sene 1 fincan içilirse insan hastalanmaz...Dünyanın en kuvvetli macunları yense bunun verdiği kuvveti veremezler.''

KAYNAK: ŞİFALI BİTKİLER VE EMRAZ (YAZAR:MEDİNELİ H.H.OSMAN AKFIRAT) KİTAP HALİNE GETİREN: ARİF PAMUK

NOT: Ben bu formülü uyguladım.Çok şükür 1999 dan beri de hastalanmıyorum..İlginç bir anı: 16 kişilik lisan okulu sınıfında 15 kişinin tamamı grip olduğu halde ben aynı ortamda hasta olmadım.(Bu olay 2001 yılında gerçekleşti)..
Saygılar..

http://www.bahcesel.com/forumsel/bitkisel-tedavi-konulari-tibbi-aromatik-sifali/18550-bademcikleriniz-sistiginde/sayfa2.html

Hiç yorum yok: